woensdag 2 september 2009

Wedstrijdkaart

Met deze kaart heb ik meegedaan aan een wedstrijd. De opdracht was: maak een kaart voor het 5-jarig bestaan van de kaartenclub van Tiets. Helaas heeft hij niet gewonnen. Sterker nog, ik had de postcode verkeerd ingevuld, dus hij kwam veel te laat bij Tiets aan.

Het papier is van K and Company, de takjespons van Mcgill en de bloemen zijn van Prima.

Het jurkje van Tilda heb ik ook nog eens apart op het ruitjespapier gestempeld, daarna uitgeknipt en vastgeplakt op het gestempelde afdrukje.
En dit is binnenkant. De tag schuift in de geruite pocket met kant, aan de rechterkant.

Liefs, Loes

19 opmerkingen:

  1. owh wat jammer maar voor mij heb je al de eerste prijs gewonnen hoor. Wat ziet het er prachtig uit. Zo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je te laat was, maar hij ziet er goed uit xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh Loes hoe kon je zo dom geweest zijn?Met die prachtige kaart had je zeker prijs gehad!!!
    En die binnenkant wow!! Echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Loes wat een super mooie kaart en ook de binnenkant ziet er top uit. Wat jammer dat hij te laat kwam, maar volgende beter zeggen ze dan.
    De kaart hieronder vind ik ook erg leuk en kan me voorstellen dat je aan je nicht moest denken. liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het heerlijk om zulke positieve reacties te lezen. Dat doet me echt goed! Dank jullie wel!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een nummer èèn hoor...zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Loes,

    Ik vind h'm echt supper mooi,ik moet maar zien dat ik het je na kan doen hoor!!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Balen dat hij niet op tijd bij Tiets was, want volgens mij had je een grote kans gemaakt om te winnen. Hij is nl. heel erg mooi, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Loes,

    Jammer dat je kaart niet op tijd binnen was bij Tiets want het was zeker een kanshebber voor een prijs,ik vindt hem namelijk SCHITTEREND.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind het ook een super kaart, spijtig dat die te laat was, anders had je zeker en vast gewonnen!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. in 1 woord prachtig Loes, wat jammer dat je kaart te laat was aangekomen !
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is jammer zeg, je had zeker veel kans gehad. Ik vind het prachtig geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Loes,

    Ik heb een vraagje over je mooie wedstrijd kaart.
    Ik zie dat jij het jurkje van Tilda (magnolia stempel) het zelfde hebt gemaakt al het papier wat je in je kaart gebruikt heb,hoe heb je dat gedaan?

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties!!

    Eef ik ga erbij zetten hoe ik het jurkje gedaan heb.

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Graag gedaan hoor meid, kreeg alleen meteen op mn lazer van Nicole op de chatbalk... nou sorry hoor... ik wilde ook alleen een keer behulpzaam zijn, niks reclame, ik verwijs naar mijn eigen blog ivm "reclame maken"... mijn handel... sorry hoor...

    liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Karin, ik denk dat Nicole bedoelt dat je het niet via haar blog moet doen. Misschien kun je het haar uitleggen? Dan komt het goed!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is het hem juist, ik zette NIETs op haar blog, alleen "kom ff op mijn blog kijken"...

    ik vat hem niet... maar ja... het zal wel weer aan mij liggen ofzo...

    xx
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Loes,

    Bedankt voor je uitleg over hoe je dat jurkje gedaan hebt.
    Ik zal h'm onthouden hoor!!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Graag gedaan Eef! En als je er iets mee maakt... laten zien hoor.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen