woensdag 30 september 2009

So sweet

Vanavond heb ik meegedaan aan de scrap online bij Tiets. Dit keer heeft Anneke de sol verzorgd. Ik vind het een erg leuk ontwerp met de grote cirkel erbij.

Het afdrukje is weer ingekleurd met copic markers. Het papier is van studio light, de bloemen van petaloo en de takjes zijn geponst met de autumn branch punch van martha stewart. Langs de effen rode strook heb ik de doiley lace randpons gebruikt.
De stoel, die ik knaloranje gekleurd heb, is een stempel van het merk alota.

Liefs, Loes

27 opmerkingen:

  1. wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww GAAF
    wat leuk een oranje kleur
    hele mooie kaart
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjeeee het kan haast niet meer mooier, super kaart is dit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kei mooi is dat kaartje geworden zeg
    en die kleuren geweldig

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super leuk en erg mooi! Geweldige kleuren.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gave kaart , leuk hoor tilde op die stoel past goed allemaal, was leuk he de sol,groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeel erg mooi! de kleuren zijn geweldig, de lay out ook! top! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Loes
    Je kaartje is heel erg mooi.
    Ook de bloemen vind ik super.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Loes,

    wat een prachtige kaart en wat een super kleuren!
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gedaan en die kleurtjes!geweldig herfsterig!

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Loes!en de sketch vindt ik ook heel erg leuk.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gaaf kaartje en van die mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whow je kaartje is schitterend en wat een mooie bloemen.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Loes,

    Wat een plaatje weer zeg!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart weer Loes! De bloemen zijn ook heel mooi!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Loes hij is weer geweldig geworden. Dat oranje vind ik ook heel erg mooi. Mooi geheel.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi!!

    wat een vrolijke kaart, de kleuren spatten ervan af!! echt mooi!!

    groejtes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super leuk zeg!
    vind hem heel leuk met dat oranje
    en een leuk stempeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Loes, wat een mooie kaart. Mooie herfstkleuren en een super gave stempel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WAUWWWW Loes wat is ie leukkkkkkkkk
    In een woord geweldigggg
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Loes en leuk he met z'n allen sollen. Fijn weekend Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ondanks dat oranje helemaal mijn kleur niet is., vind ik dit een super leuke kaart geworden!!Zo zie je maar weer, dat het er aan ligt hoe de kleur wordt gebruikt.Heel gaaf hoor Loes,en die eronder vind ik ook super.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Loes!

    Ik was via via aan het neuzen op blogs. En zo kwam ik bij de jouwe uit.
    Want een leuke kaarten! Op het moment ben ik gek op magnolia (en woj) maar deze is echt heel erg leuk!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen