vrijdag 25 september 2009

Vrolijk kerstfeest!

Dit afdrukje heb ik van Sandra gekregen! Het papier is uit de serie figgy pudding van basic grey. Het rode band komt van de markt en de bloemen zijn van prima.
Hier ben ik opnieuw met mijn 'spetterende' stempel van Tim Holz in de weer geweest. Dit is erg leuk om te doen, want de kaart krijgt zo met de bruine inkt een echt verweerd uiterlijk.
Het afdrukje is gestempeld op DCP papier van Claire Fontaine. Het inkleuren met copic ciao markers, die een zachte penseelpunt hebben, lukt mij niet goed op dit mooie gladde papier. Van Sandra weet ik dat het inkleuren met de copic originals fantastisch gaat op dit papier, maar die hebben een hardere punt. Misschien ligt het daaraan of doe ik het verkeerd?
Welk papier gebruiken jullie voor het kleuren met de ciao's?

Liefs, Loes

24 opmerkingen:

  1. ik vind hem prachtig! ik gebruik correspondentie kaartje en dcp papier. ( printpapier voor kleuren printers

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loes, ik vind hem geweldig.
    Ik kleur ook op dcp papier, ik heb heel veel papier uitgeprobeerd en dit blijf ik het prettigst vinden. Misschien moet je even aan het papier wennen.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooiekaart! ik vind dat je het stempeltje heel mooi hebt ingekleurd hoor!
    zelf gebruik ik geen copics dus ik kan je niet helpen!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Loes
    Je kaartje is weer geweldig en die spetter stempel doet het er heel goed bij.
    Ik gebruik correspondentie kaartjes van de Hema.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi loesje
    kan je helaas niet helpen met het papier want ikgebruikt lehmann stiften maar gebruikt wel altijd aquerel papier dat vind ik toch het beste werken

    wat een pracht van een kaartje is dat geworden zeg

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Loes ,wat een leuke kaartjes heb je onlangs weer gemaakt zeg!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Loes een spetterend kaart en een geweldig leuk kaartje!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Loes,

    Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt joh,leuke stempel heb je gebruikt.

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,ik gebruik ook de corespondentiekaartjes van Hema!Lekker goedkoop zodat je het zonder problemen kan weggooien als het op niets trekt!Maar dit kaartje is toch wel heel mooi ingekleurd...ik heb ook nog steeds moeite om ze mooi met schaduw te kleuren maar ik denk dat dat te maken heeft door te weinig ervaring! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een heel mooi kaartje geworden en keurig ingekleurd hoor!!
    En het stempeltje vind ik ook heel geinig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo loes
    wat een schitterende kaart heb je gemaakt
    echt heel leuk hoor

    ik heb je afdrukjes binnen
    bedankt en groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Loes, super kaart zeg... Heb dat afdrukje ook nog geloof ik... toch maar eens mee aan de gang gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige, fleurige kaart!
    Ik gebruik altijd correspondentiepapier van de Hema om in te kleuren met de ciao's, op glad papier moet je heel voorzichtig zijn, eigenlijk amper het papier aanraken.
    groetjes, Anita

    p.s. er stond in mijn chatvenster dat je iets voor me had? Ik kan het niet vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouwie Loes, wat is die leukkkkkk !!!
    Ik vind hem helemaal super.
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé Loes,het tweede mutsje is er waarschijnlijk afgevallen want vind ze ook niet!!! LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. kan niet anders zeggen dan prachtige kaart!!
    heel mooi
    groetjes stef

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind hem heel leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super gaaf kerst kaartje, echt heel leuk en prachtig!
    fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Loes,
    Ik vind hem heel leuk geworden! Grappig afdrukje, je hebt hem ook mooi ingekleurd hoor. Ik gebruik gewoon heel simpel correspondentiekaartjes van de hema.. xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig vind ik je kaartje loes!! Ik kleur ook met de ciao's, heb de originals ook maar daar kan ik niet mee overweg. Kunst met ciao's is om niet hard te drukken maar net met de punt over je plaatje heen te gaan. Ik gebruik Copy colourspapier, te halen bij een drukwerkwinkel! succes, en uhhh ik vind deze super ingekleurd hoor!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties en de tips! Echt geweldig!
    Ik ga proberen minder hard met de punt van de ciao's te drukken op glad papier en anders blijven het voor mij ook de geliefde correspondentiekaartjes...

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WSat heb je weer een prachtige kaartjes gemaakt! Echt superrrrrr leukkkkk!!!!!!!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Loes wat een supergave kaart,haha dat afdrukje is echt leuk en lollig,leuk gedaan met de sterretjes erbij,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw...wat een gaaf kaartje zeg!
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen