zondag 6 september 2009

Made with love

Van Martha, die ik tijdens een workshop heb leren kennen, mocht ik de fall kit van magnolia overnemen. De kit heeft als thema kokkerellen en jam maken. Dat vind ik erg leuk, daarom ben ik er zo blij mee. Het papier is van k and company, 7 gypsies en melissa frances. De takjes zijn gemaakt met de martha stewart branch-pons. Het kant komt van de markt en de roosjes van paper and pictures.
De stempelsafdrukjes van het bord, de deegroller en Tilda heb ik ingekleurd met copic markers. De tekst is ook een stempel uit de kit.

Liefs, Loes

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje is het geworden en zulke mooi kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje, mooi papier en de stempel is ook erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje! erg gave kleuren.. en heel mooi kant.. xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Loes,

    Ik vind het in één woord weer een heel lief kaartje,toppie hoor!!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk gedaan. Vooral dat tilda op het bord zit. leuk zeg.
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Loes
    Wat een leuk kaartje
    Die kookserie is supers.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje, en de kit is heel leuk!
    Mooi papier heb je ook gebruikt!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje en wat een leuke kit !!
    mooie kleuren . Echt supergaaf!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een heel mooi en lief en apart kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Loes,
    Je kaartje is erg mooi geworden, leuk he om met dezelfde stempels zo een verscillend resultaat te krijgen.
    Liefs, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel heel heel mooi Loes!!
    Grtjes,celia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Loes,

    Prachtig kaartje heb je gemaakt. Heel erg mooi.Vindt het stempelafdrukje ook zo mooi.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aaaaaaaaaaaaaaaaaaooooooooooooooooooooooooooo wat een SUPER kaart heb je gemaakt
    GEWELDIG vind ik hem
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Loes,
    wat leuk dat je op mijn blog langs kwam en een berichtje achterliet! Bedankt voor je complimentje en dat je volger bent geworden :D!
    Ik heb even op jouw blog rondgeneusd, mocht toch wel hè ;), en ik vind jouw kaartjes geweldig! Heel mooi, deze laatste ook, hele gave kleurencombi's gebruik je.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauww...wat een schitterende kaarten maak je Loes! Heel mooi papier ook allemaal.
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super is dit Loes en mooie kleuren.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schatje zeg!!

    En bedankt voor je comment op mn blog, de kamer is nog niet af hoor, nog 3 dozen uit te pakken en verder te organiseren, maar het begin is er ruimschoots :)

    liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Loes, alsjeblieft plaats dat bericht ook op je blog. Wordt echt helemaal geflipt van die woordverificatie... hoe meer mensen dit weten hoe beter...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pracht van een kaart,mooie kleuren,pfff... zucht... wat zijn die stempels van Magnolia weer gaaf,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen