maandag 14 september 2009

Happy halloween

Bij deze kaart heb ik lekker het kleuren met de copics kunnen oefenen, want de heks, de vampier, de pompoenen en de vleermuizen zijn hiermee ingekleurd.
Hier zie je hoe de basis van de kaart gemaakt is. Zelf heb ik er zwart cardstock voor gebruikt. Het paarse papier is van daisy d's. De groene en oranje randjes zijn gemaakt met de drippy goo pons van martha stewart en papier van basic grey.
Om de rare vleermuizen moet ik steeds lachen...

Opgevouwen past de kaart gewoon in een envelop.

Liefs, Loes

19 opmerkingen:

  1. wow Loes wat prachtig, en zo mooi gekleurd !
    ben er helemaal weg van !
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is deze leuke kaart!
    Zeker met al die halloween spulletjes,
    vind de pons heel leuk en de stempels!
    Bedankt voor het voorbeeldfilmpje
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo loes
    wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt
    echt heel mooi hoor


    psssst als het goed is staat mijn woordverificatie uit ik dacht dat hij uit stond

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Loes,

    Wauw!!! Wat een schitterend mooie kaart en je hebt het heel mooi ingekleurd. Ik vindt hem echt helemaal te gek!

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart en zo mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergave kaart alhoewel ik niets met Halloween heb! Ik vind dat hij echt heel mooi is geworden, gave kleuren! xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze spring wel in het oog hoor,zooooo mooooi!!!!Je dag was wel gevuld zeker met al dat inkleuren!Bravo!!!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo loes
    ecen een vraagje
    waar heb jij dat model van de kaart vandaan
    ik vind hem geweldig

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige mooi kaartje, echt heel erg leuk en prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Loes zo zeg dit kaartje is echt helemaal halloween. Heel gedurft. Maar ontzettend apart.


    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Loes,

    Ik vind je kaartje supper mooi geworden meid,echt heel leuk!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat maak jij mooie kaarten zeg!! prachtig! Ik ga je meteen even volgen hihi. Gezellig dat je erbij was met de SOL gisterenavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super kaart.
    Ik zou er zelf niet aan denken om zo'n soort kaart te maken. Ik durf het "drukke" nooit zo aan. Maar als ik deze kaart zie ga ik het zeker proberen.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou Loes, wat een beauty! Echt geweldig zeg! De kleuren zijn ook zo mooi :)
    Dank je wel voor je berichtje!

    Liefs Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een werk, maar helemaal geweldig!!!!

    btw, mijn man heeft iets aan zijn enkel waaraan hij ook wordt geopereerd eind van het jaar (we wachten er al 5 maanden op...), maar hierdoor gaat hij dus schuin lopen om zijn enkel te ontzien, en dus minder pijn te hebben, en HIERDOOR heeft hij nu dus rugproblemen... tjah, het is zo geweldig met de zorg in nederland...

    De huisarts bleef hem maar naar huis sturen met een verrekte enkelband gebeuren, terwijl hij 2 "rotte plekken" in zijn enkel heeft, die moeten worden "uitgeboord" zodat er weer nieuw bot kan gaan groeien...

    Daar kan ik zo boos om worden he... nalatigheid in de zorg. En die wachttijden...belachelijk!

    anyway, liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Loes.
    Wat is ie mooiiiiiiiiiiiiiiii
    Wat een werk.
    Ik zal het filmpje eens gaan bekijken en ga ook een kaart met deze sketch maken
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen