dinsdag 22 september 2009

Kerst sol

Gisterenavond heeft Irma een sol bij Tiets gehouden. Ik heb niet rechtstreeks meegedaan, maar dit is hem geworden. Het papier is van basic grey. De magnolia-stempel is ingekleurd met copic markers. Het groene bolletjesband komt bij paper and pictures vandaan. De bloemen heb ik van Nicole gekregen. Ik heb er met een tekststempel van hero arts met bruine inkt op gestempeld. De groene takjes en de rode sneeuwsterren zijn gemaakt met martha stewart ponsen.

Liefs, Loes

22 opmerkingen:

  1. Hallo Loes

    Wat een grappig lief schattig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woauw Loes deze heb je weer prachtig gemaakt hoor!Een hele mooi lieve kaart!!!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gemaakt zeg! die kernen met die sneeuwvlok erg leuk. past perfect bij elkaar! helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo loes
    wat een MOOI kaartje heb je weer gemaakt
    echt heel mooi ingekleurd
    leuke kerstkaart

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Loes, wat een geweldige mooie solkaart is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kerstkaart!!!
    heel leuk zeg!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een pracht van een kerstkaart zeg top

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Loes,

    Deze is prachtig mooi!! Mooi papier en die bloemen vindt ik heel erg mooi.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een superkaart geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Loes,

    Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt zeg!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oww wat een schtaje zeg,mooi gekleurd in der rokje,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je er een mooi kaartje van gemaakt, echt prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi loes
    Het is een schatje en heel mooi ingekleurd.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig mooi kaart heb je gemaakt Loes, helemaal super !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hij is voor jou die award
    heb nog maar 1 loesje bij mijn volgers staan en dat ben jij

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo loes
    ik had een vraagje aan jou
    wil jij van de halloween kaart de misschien twee afdrukjes voor mij maken
    ik vind ze super gaaf
    ik hoor het wel als je dat wilt


    bedankt en groetjews elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind die bloemen zo leuk gedaan he, hoe doe je dat?? je vorige kaart was ook al zo leuk, met die spetters, helemaal af!! (juist leuk, beetje "anders", zo ben ik ook wel hoor!)

    En dank voor je bericht op mn blog :)
    liefs,
    Kaatje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zie net dat je de bloemen hebt gekregen, maar denk toch dat je dat ook zelf kunt maken...scheelt een hoop geld voor Prima ;) die zijn vaak niet bepaald goedkoop...

    anyway... hihihi blondtT

    enne, ik ga ook binnenkort eens meedoen bij tiets hoor, maar ik durf nog niet zo goed :)

    xoxo
    kaatje

    BeantwoordenVerwijderen