zaterdag 22 maart 2014

Prima doll tag

Hallo allemaal!
Deze tag heb ik gemaakt met mijn nieuwe Prima doll stempelset. De set bestaat uit stempels van de verschillende onderdelen en bijpassende stansjes zodat je niet zelf hoeft te knippen. Niet dat het erg is om te knippen, maar ik vind deze pop zo leuk met de jas en de laarzen en de stansjes zitten er gewoon bij.
Ik heb echt lol gehad met het maken van dit geheel! Je kunt kiezen uit verschillende kapsels en natuurlijk elke keer andere papiertjes kiezen om de pop aan te kleden.
Het papier dat ik hier gebruikt heb, is van Eline's Huis, een al wat oudere lijn, maar de kleurtjes zijn zo mooi. Verder is de tag versierd met een grote bloem, takjes, uit het papier geknipte postzegels en een paar kleine doilies. In het haar van de pop zijn miniparels geplakt als haarspeldjes.

Liefs, Loes

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Loes, ik vind het helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag heb je gemaakt...ik vind hem super apart met de pop en de kleuren. Toppie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie tag Loesie! Die stempelset is te leuk!! Helemaal handig dat er ook stansjes bij zitten! Doet me denken aan vroeger....papieren popjes aankleden :)
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hippe tag! Heel erg leuk, fris en vrolijk, je krijgt er subiet een glimlach van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die leuk Loes, prachtig gemaakt!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke label, mooi in de zachte tinten, de prima doll ziet er prachtig uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke tag geworden ik heb ook een setje gekocht met de stansjes erbij met de poedel maar nog niet gebruikt als ik het zo zie krijg ik er gelijk zin in

    Groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh, wat gaaf is dit zeg!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Loes
    Wat is je tag prachtig, zo mooi met de doll, de details maken je tag een schitterend geheel, ik ben er weg van.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit leuk gemaakt Loes. Het doet me denken aan vroeger, toen waren er van die papieren poppetjes om aan te kleden. Ik heb nog een van de grotere dolls liggen om mee aan de gang te gaan. Als ik dit zie beginnen mijn vingers te jeuken ....lieve groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb weer eens lekker op je blog gekeken en het ziet er ontzettend leuk uit allemaal!
    Mijn oog viel op deze super leuke tag en die stempel is zo gaaf!! Ik ga eens kijken op de site!
    Was weer genieten bij je Loes!!!
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor alle leuke reacties!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen