zondag 30 september 2012

Dubbeldoosje voor waxinelichtjes

Afgelopen donderdag had ik een knutseldagje bij Sandra met Sonja, Martha en Annemarie. Het was echt zo gezellig en leuk!
We hebben dit dubbele doosje voor waxinelichtjes gemaakt naar een patroon van Lenet.
Het papier komt uit een oude lijn van Basic Grey. De rozet is gemaakt met een mal van Tim Holtz en van zijn hand is ook de ticketstempel met Merry Christmas erop.
De besjes komen uit mijn voorraad van vorig jaar en de terrakleurige belletjes heb ik bij Lenet gekocht. Verder is dit doosje versierd met witte gekreukelde seambinding en wat sprieten van Marianne Design.
Van Sandra kregen we de lekkere waxinelichtjes in mijn favoriete kaneelgeur! Misschien een heel leuk idee als kerstcadeautje, dat je nu al kunt maken...

Liefs, Loes

20 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg, helemaal geweldig.
    Prachtige kleuren samen en ik vind de belletjes zooo mooi!!!
    Top kadootje voor de kerst!!!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Loes,

    Wat een super gaaf doosje is dit zeg.
    Wat een leuk model hebben jullie uitgewerkt.
    Heel mooi en super met de mooie TH rozet.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie gaaf geworden Loes! Super mooi zo en prachtig versierd! Ben helemaal weg van de belletjes in die kleur!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie het al jullie hebben niet stil gezeten, echt geweldig leuk zeg en prachtig uitgewerkt.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwww Loes wat gaaaaaf erg leuk om met kerst te geven, zal ik je m'n adres ff doorgeven whahaha !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf!!!!!, mooi papier, mooi de toef met de rozet, leuk cadeautje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf gedaan, heel erg mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaahhh weer zo een mooi af gewerkt doosje ;)
    Prachtig is hij geworden Loes en de belletjes Super!!
    Deze papier lijn is toch nog steeds erg leuk vind ik zelf jammer dat het er niet meer is.
    Bedankt voor het lenen van de mooie Rozet Loes;)
    Was gezellig he
    Happy Monday
    Sonja x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg knap gemaakt en wat een leuk doosje!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend doosje is dit Loes.
    Ik ga het zeker ook een keer maken. bedankt voor het patroon!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf weer Loes heel mooi gemaakt!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er erg leuk uit Loes! Ontzettend mooi zo alles bij elkaar gecombineerd. Leuk om iemand kado te geven. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwww Loes,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is prachtig mooi geworden Loes.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstcadeautje heb je gemaakt!! Een heel leuk idee en prachtig uitgevoerd! Mooie warme kleuren en heel leuk idee met de belletjes eraan! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, ik vind dit super mooi zeg. Dank je wel voor de link. Ga dit zeker ook proberen. Erg leuk voor de kerst.
    Groetjes,Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi doosje heb je weer gemaakt Loes, een schitterend cadeautje voor de kerst met die mooie versieringen erop en de kaneelkaarsjes erin, echt een top creatie!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jemig loes, wat heb je er een bijzonder gehaal van gemaakt!!
    heel erg mooi is ie geworden!
    ik ga morgen met marjolijn der moeder nog een doosje maken gezellig.
    de mijne is ook al klaar, die ga ik binnenkort ook op m'n blog plaatsen.
    je krijgt trouwens nog de groetjes terug van marjolijn :))
    fijne avond nog,
    liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen