donderdag 30 september 2010

ATC van restjes papier

Er was ooit een uitdaging van een bekende Amerikaanse scrapper (Rebecca Sower) die luidde als volgt: Maak een scrapbookpagina waarbij je alleen materialen gebruikt die nu op je tafel liggen.

Volgens dat recept heb ik deze atc gemaakt. Het papier is een restje dat overbleef na het stansen van het graphic 45 label dat ik afgelopen zondag heb laten zien. De corner flourish lag op mijn tafel sinds ik de stans hiervan geprobeerd had. Ook het stempelsetje met de Franse stempels van clear choice stamps moest nog opgeruimd worden.
Het kaartje hangt nu bij de letter R in mijn inspiratierekje (zie vorig bericht) om te zorgen dat ik eraan denk om allerlei restjes te gebruiken.

Een scrapbookpagina is misschien te groot om op deze manier te bewerken, maar een atc of een kleine label is heel goed te doen. Misschien is het leuk om dit recept ook eens te proberen?

19 opmerkingen:

  1. leuk zeg
    het bloemetje maakt m mooi af
    goed idee de restjes op maken
    hhhhmmmm ik heb zo'n troep in mijn kamer dat ik die ook niet eens kan vinden,ahhahahahh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ideetje, maar als ik al mijn restjes die ik rond heb slingeren moet opmaken, heb ik weken werk hahaha.
    Maar ik vind je ATC reuze mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super goed idee ook. Ik heb die caroussel ook nog in de kast,met de bedoeling allerei familiekiekjes op te maken..goed idee om daar deze challenge bij te gebruiken..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oi Loes!!!

    Menina seu ATC está belíssimo!!!

    Parabéns!!!

    PERFEITO !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf atc heb je gemaakt en het is inderdaad een gaaf idee ...er ligt wel veel op tafel hoor..hihi
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is super!!
    goed idee voor de restjes, maar ik ben altijd weer erg opruimerig, dus er ligt weinig op mijn bureau.....maar ik bewaar alles, dus doe wel eens een graai in ee bewaarbak, werkt ook goed.
    maar je atc is supermooi geworden!!!
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee Loes, en het resultaat mag er zijn hoor.Erg leuk!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi

    superleuk!!!

    leuke kleuren!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig is ook deze, en hihi ik heb ook nog maanden werk als is met de restjes aan de slag moet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en schitterende ATC heb heb je gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ziet dat er weer mooi uit, leuke opdracht.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is weer helemaal geweldig!! Mooi hoor!!
    Fijn weekend en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig en wat een leuk idee!!
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wowww Loes,Wat prachtig gemaakt,dat papier is toch zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zeg. Wel een uitdaging om het op die manier te doen.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige ATC heb je gemaakt Loes! Ooit ben ik ook eens daarmee begonnen maar eh...geef mij maar grote kaarten hihihi!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook dit ATC-kaartje is weer heel mooi gemaakt Loes, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig leuk idee zeg, ik vind je ATC helemaal super !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ontzettend leuk je ATCtje van Paris! En een goed idee om aan je inspiratie te komen je molentje! Bendankt voor jouw berichtje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen