zondag 11 oktober 2009

Verwend...

Gisteren was ik jarig en ben ik gruwelijk verwend!

Ik heb de hele dag visite, cadeautjes, bloemen, waardebonnen en geld gehad...
Heel erg blij ben ik met het copic airbrush systeem met compressor! Gelijk proberen natuurlijk... Oh wat is die gaaf zeg! De compressor is ook nog leuk om te zien, het is net een robothondje...

Dit is de kaart die mijn nichtje voor mij gemaakt heeft:

En dit is de geldplant van mijn schoonouders. Hoe meer je snoeit, des te beter hij bloeit...

Vandaag heb ik weer tijd om jullie blogs te bezoeken...

Liefs, Loes

25 opmerkingen:

  1. Hoi Loes,
    Wat leuk die kaart en de geldplant; super idee! Ik wist helemaal niet dat je gister jarig was! Had je even moeten zeggen had ik je een kaartje gestuurd.. haha nouja ben weer benieuwd naar je kaartjes! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee dat geldboompje en ook een hele leuke kaart. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Loes,
    Mail me anders eventjes je adres! komt ie alsnog naar je toe.. dagje later maakt ook niet uit toch! xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is er één jarig hoera hoera... dat kun je wel zien dat is LOES... moet ik nog verder gaan met zingen.. Ik zou zeggen dat ik moet stoppen wat het klinkt werkelijk nergens naar hahaha!!! Heel veel plezier met je spulletjes... lekker genieten van al dat nieuwe spul!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Loes,
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. En wat heerlijk dat je verwend bent. Een airbrush daar zul je heel blij mee zijn. En wat lief dat je een kaart hebt gekregen van je nicht. Dat geldboompje gaat zeker goed besteed worden.
    Geniet er van.

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze bestaan dus echt die geldboompjes, doe mij er ook zo eentje! Nee, alle gekheid op een stokje VAN HARTE GEFELICITEERD hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk zeg!! oeh! ik zou daar ook blij van worden.
    heb je nog een stekkie? :P (LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent goed verwend! Alsnog van harte en nog vele freubeljaren.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Loes!
    Gelukkige verjaardag nog ;)
    En veel plezier met je airbrush
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Loes, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat heb je leuke cadeaus gekregen! Wel goed watergeven hè die geldboom want 1 keer naar de hobbywinkel en hij is kaal ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nog van harte gefeliciteerd, Loes!
    veel plezier met de airbrush systeem!
    leuke kaart heb je gekregen en dat boompje vind ik ook geweldig!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Loes, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke cadeau's heb je gekregen zeg!!!

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van Harte Gefeliciteerd nog met je verjaardag.En ik zie dat je goed verwend bent.Leuke cadeau's heb je gekregen.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd joh! wat een leuke dag moet jij hebben gehad :D

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte gefeliciteerd en je bent zekers verwend,haha was het maar waar,hoe meer je plukt,hoe meer er groeit,maar ik denk toch dat als jij gaat plukken,je boompje zo leeg is whahaha,je hebt mooie cadoo`s gehad,groetjes Joke,leuke kaart heb je nichtje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Loes en wat ben jij verwend zeg super al die mooie crea dingen .
    Veel freubel plezier hoor.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. allereerst nog van harte gefeliciteer met je verjaardag, en wat ben je lekker verwend zeg, ben heel benieuwd naar de creaties die je ermee gaat maken dus ben ik gelijk volger van je geworden,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAT ZIE IK NOU!!!!!hihihhi Je hebt em!! Wat geweldig Loes wat leukkk en nu ermee aan de slag!!Hhiihih Ik moet nog ff wachten ben nog lang niet jarig!
    Veel plezier ermee
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OO vergeet ik je helemaal te feliciteren!! VAn Harte meid nog met je verjaardag!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Loes,

    Nog van harte gefeliciteerd meid,en ik zie dat je supper verwend bent,leuk hoor geniet maar lekker van je nieuwe spulletjes meid!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  21. allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    wat een leuk idee die geldboom en wat zul jij blij zijn met je airmachinetje
    ik ben nu wel benieuwd naar de kaarten die je ermee gaat maken

    je nichtje maakt ook hele mooie kaarten zeg

    groetjes jaicnta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Loes
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat ben jij verwend zeg.
    Heel veel plezier met je airbrush.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Loes,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je mooie spullen gehad zeg.
    Veel plezier met je airbrush, het werkt super zo'n ding.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. je bent goed verwend zeg!!!
    veel plezier met je spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog van harte gefeliciteerd!super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen