zaterdag 1 augustus 2009

Start blog

Vandaag ga ik het doen, een blog starten.

De bedoeling is dat ik hier alles wat met scrappen en stempelen te maken heeft, kan laten zien.
De eerste kaart die ik laat zien, is gemaakt naar een sketch die te vinden is op de club 'kaarten maken met Tiets'. Het papier is van Flair design, de bloemen zijn gemaakt met de Retro flower pons van EK. De Magnolia afbeeldingen zijn ingekleurd met Derwent potloden en geurloze terpentine.
Voor ik verder ga, probeer ik eerst of dit allemaal goed gaat....

Liefs, Loes

8 opmerkingen:

  1. Het is je al goed gelukt zeg!! Ziet er al goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn allereerste reactie!!!
    Angelique bedankt!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Loes, ik las net in het forum bij Tiets dat je 'n blog aan het maken bent. Ik ben er vorige week mee begonnen.... en het is me aardig gelukt (met wat hulp van de dochters).
    Pas op.. want het werkt verslavend hoor
    Succes en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Agnes! Wat leuk dat je dochters geholpen hebben. Ik zou je blog graag bezoeken, maar kan het adres niet vinden. Ik ga nog even zoeken op Clubs.
    Groetjes terug, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Loes, als je op de naam klikt achter de B
    kom je vanzelf op het blog van die persoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik weet het weer en het is zo leuk! Jouw blog -scraps and more- stond al bij mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Loes,

    Je blog ziet er al heel leuk uit hoor,ik wens je veel succes met je blog.
    Nog niet zo lang geleden ben ik ook een blog begonnen en vind het erg leuk om te bloggen.

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Loes,
    Erg leuk een blog, heb er nog niet zo lang geleden ook 1 gemaakt en begin alles nu een beetje meer onder de knie te krijgen, mocht ik je ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag.
    Ook een leuk kaartje heb je als start erop gezet!
    Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen