woensdag 21 juni 2017

Zomer mini-album

De basis van dit mini-album met kaften van ijslollystokjes heb ik gemaakt tijdens een live uitzending van Tiets Wolfard op facebook. Voor de pagina's zijn bruin papieren zakjes gebruikt en zo gevouwen dat er pockets ontstaan. Om de pagina's op een decoratieve manier te beschermen zit er een flap van ribbelkarton overheen.
Na de uitzending ben ik het album gaan beplakken en versieren in een strand- en zeethema.
De ijslollystokjes heb ik toen met verf en inkt bewerkt om ze een verweerd uiterlijk te geven.
Het scrappapier is van Studio Light uit de serie Summer Feelings (en een paar stukjes uit een oudere lijn).
De voorkant is versierd met de patrijspoort-stans van Marianne Design en daarop zitten echte schelpjes, gestanst visnet en een zeester. Voor de layout van de titel ben ik geïnspireerd door een plaatje dat ik op een blog heb gezien.
De versieringen op de binnenpagina's zijn gemaakt met stansjes, ponsen. touw, kant en plaatjes van pinterest.
De labels die in de pockets zitten, wil ik gebruiken (voor journaling) om over de komende zomervakantie te schrijven. Ook passen daar foto's en allerlei verzamelspulletjes in.

Liefs, Loes

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een práchtig album is dit geworden. Gaaf die ijslolly kaft en die kleurtjes..echt zomers.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda voor je leuke reactie!
      Lieve groetjes, Loes

      Verwijderen