zondag 10 juni 2012

Happy mail van Martine en Karin

Gisteren heb ik zulke leuke post gekregen! Het tasje, dat is gevuld met een hele stapel magnolia-afdrukjes, heeft Martine voor mij gemaakt als bedankje. Het is prachtig van kleur en zo mooi versierd. Ik hou erg van haar stijl en ben daarom heel blij dat ik dit heb gekregen!
Op de tweede foto staat de gave candy die ik bij Karin heb gewonnen. Het zijn allemaal erg leuke spulletjes die ik heel goed kan gebruiken om te scrappen, dus ook hier ben ik zo blij mee!
Karin en Martine, enorm bedankt! Zo lief...

Liefs, Loes

13 opmerkingen:

  1. Dat is zeker leuk post Loes.
    Zulk leuk post,zou ik wel dagelijks willen ontvangen.
    Veel plezier er mee.
    Maak er wat moois van.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zeg jou weekend kan niet meer kapot, wat een prachtige spulletjes heb je gekregen, leuk hoor.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je om het te laten zien op je blog :D Veel plezier ermee!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om van de mooie post te krijgen.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens leuke post. Meestal brengt hij wat anders. Zo'n tasje maken staat al een poosje op mijn lijstje om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oww loes wat een gaaf tassie van martine, en die candy ,je bent lekker verwend zo veel plezier met je nieuwe spulletjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Loes

    Wat fijn om zo verwend te worden met een heel mooi gevuld tasje en die mooie candy, geniet evan.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een verwennerij, prachtig tasje en leuk scrapspulletjes heb je gehad.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent verwend,prachtige dingen heb je gehad zeg.
    Heel veel plezier ermee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is met liefde voor je gemaakt :) en super leuk om voor je toen.. en jij ook alvast bedankt :) en wat een gafe post van karin :) heel veel knutselplezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie spullen heb je ontvangen.
    Ik ben gelijk volger van je blog geworden, wat een mooie creaties.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen