donderdag 24 november 2011

Recycling voor kerst

Deze tag is gemaakt van een sachet waar geurkorrels in hebben gezeten. Ik heb de flap voorzichtig losgemaakt en omgevouwen, waardoor de juiste vorm is ontstaan.
De papieren dennenappels zijn met een nieuwe stans van Tim Holtz gemaakt, op dezelfde manier als de 'rolled roses'. De eerste heb ik iets te strak opgerold maar toch gebruikt, want in de natuur zijn ze ook niet perfect.
De takjes komen uit dezelfde stans en zijn zo leuk om te gebruiken...
Om de tag wat verder te versieren, heb ik er rode papieren rozen opgeplakt. Die vind ik echt zo mooi bij de kerstsfeer passen.

Liefs, Loes

Vandaag op vrijdag 25 november 2011 is mijn blog 100.000 keer bezocht! Ik kan niet vertellen hoe leuk ik dat vind en ben er ook best trots op. Ik wil graag iedereen die dit leest hartelijk bedanken voor de bezoekjes en het vaak achterlaten van hele lieve reacties! xxx

22 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtexemplaar!
    Die denneappels zijn echt super en dat recycle idee knap bedacht!
    Heel mooie kleuren bij elkaar en een super leuke kerstman.
    Alvast een fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt superleuk deze tag en mooi gemaakt hoor.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Loes, leuk met de denneappels.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat heb je dat leuk gedaan,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow schitterende tag!!

    erg leuke details!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje weer Loes, de Dennenappels zijn echt schitterend.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer helemaal geweldig!!
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer schitterend Loes! Prachtig zoals Santa door de gordijnen kijkt :)En je dennenappels vind ik ook prachtig!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Loes, en wat gaaf die denneappels!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart en wat een mooie dennenappels heb je gemaakt, die vind ik echt super!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schhitterende tag Loes!
    Ik heb de mal ook maar nog niets meegedaan.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend is dit weer!!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie tag weer Loes en die stans van Tim is echt heel gaaf!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig mooie tag LOES.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk idee om een oud zakje op te pimpen, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O. deze is ook weer prachtig Loes, hoe kom je toch steeds weer op die ideeën.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Loes,
    prachtige creaties hier op je blog! ik kom graag vaker kijken hoor:0) tot de volgende blog!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, heel erg mooi! :-) Die dennenappels zijn erg leuk, net echt!!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige tag is dit!!! Erg mooi gemaakt, en recyclen is altijd leuk!
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen