maandag 2 augustus 2010

Award

Vandaag kreeg ik deze award van Linda. Heel erg bedankt, dit vind ik superleuk!
Hiervoor is het de bedoeling dat je vijf dingen over je stijl (smaak) vertelt en de award doorgeeft aan iemand waarvan je de stijl bewondert.
Nu hou ik zelf van veel verschillende stijlen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een landelijke, romantische en verweerde stijl. Daarom wil ik de award doorgeven aan Gepke van Your Zoap, want haar stijl is echt mijn smaak!

  1. Alle kleuren vind ik mooi, maar mijn lievelingskleur is aquablauw. Als ik iets in die kleur zie, word ik gewoon vrolijk, vooral als het er een beetje verweerd uitziet.
  2. Mijn scrapstijl is nogal gevarieerd, maar het meest hou ik toch van de vintage stijl van Tim Holtz, maar ook de romantische vintage stijl met nostalgische plaatjes en veel kant vind ik geweldig.
  3. Mijn kledingstijl is ook wel romantisch te noemen. Ik draag graag wijde, lange, fladderende rokken met daarop iets van kant of broderie. Een gehaakt vest bijvoorbeeld vind ik helemaal te gek.
  4. Ons huis is landelijk ingericht, met veel hout en zelfgemaakte patchwork dekens (double wedding ring en appliqué).
  5. De tuin vind ik het mooist met veel basisgroen zoals klimop en buxus gecombineerd met blauwe bloeiers.
Op 8 augustus heb ik deze award ook nog van Claudia gekregen. Bedankt hoor!

Liefs, Loes

7 opmerkingen:

  1. Is goed hoor Loes! Je hebt wel gelijk, dan gaat het zoooo snel. Leuk om te lezen wat je 'stijl' is. Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je award!!!


    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je Award!!!

    Leuk om te lezen waar jij van houd.

    groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award, en helaas was ik niet op tijd om mee te doen met je candy (erg leuke)

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je awart en leuk om die dingen over je te lezen!! liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Loes, bedankt voor je award. Heel lief! Wat moet ik precies doen? Groetjes, Gepke

    BeantwoordenVerwijderen