zondag 9 augustus 2009

Even snel...

Gisterenavond heb ik even snel dit kaartje gemaakt.... Eigenlijk moest ik puin ruimen, maar hier had ik meer zin in.
Even snel is trouwens niet helemaal waar, want ik kan het helemaal niet snel. Ik heb de kaart niet versierd, omdat dat bij mij echt veel tijd kost. Misschien dat ik dat later, als de verbouwing achter de rug is, nog doe.

Het afdrukje van magnolia heb ik ingekleurd met mijn vertrouwde derwent potloden. Eigenlijk vind ik de huid hiermee altijd zo bleek en daarom heb ik copic markers in huidtinten aangeschaft! Dat maakt mij tot de trotse bezitter van vier copic markers.
Helaas is de inkt een beetje doorgelopen dus ik zal andere inkt moeten kopen.

De journaling card is van Webster's pages. Het bruine matje is gemaakt met de edge/corner ponsen van Martha Stewart.

Liefs, Loes

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Loes. Ik vind inderdaad ook dat ik met mn derwent potloden de huid niet optimaal krijg dus misschien voor mij ook maar een copic daarvoor. Ik vind hem echt heel leuk geworden, lijkt wel alsof ze in een soort fotohokje zit haha! Dat bruine lijkt in het klein meer op ijzer, helemaal super gedaan!

    Liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Loes,

    Mooi kaartje is het geworden hoor!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marley, ik heb twee kleuren copics voor de huid en een roze voor de wangen. Ik moet wel andere inkt kopen, want deze inkt loopt door, vandaar dat het handje er zo raar uitziet....

    Eef, bedankt voor je compliment!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart mooi, maar als je weer tijd hebt, zou ik er nog wel wat op doen. Ik vind hem wat kaal. groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad Paula, ik heb alles al klaarliggen om hem te veranderen. Bedankt voor je reactie!
    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen